REKLAMA
Aktualijos Kultūra Jaunimas Sportas Sveikata Interviu Kuršėniškių nuomonė Kuršėnai spaudoje Pranešk apie įvykį

Sporto prekės internetu aktyviai vasarai

Foto: pixabay.com

Visi esame girdėję posakį, kad žiemą reikia ruošti kūną vasarai, o vasarą juo džiaugtis. O ką daryti jeigu taip ir nespėjote tinkamai pasiruošti vasarai? Arba kaip išlaikyti figūrą, kurią jau turite? Tokiu atveju labai svarbi yra mityba bei sporto prekės internetu.

Pavasarį ir vasarą sporto galimybės prasiplečia kelis kartus. Galite bet kur važinėti dviračiu, riedučiais, bėgioti, žaisti krepšinį bei užsiimti bet kokia kita veikla ir nesukti galvos dėl sniego ir blogų oro sąlygų. Tačiau nuo ko pradėti, ką pasirinkti ir ko siekti?

Mityba yra tiek pat svarbi kiek sportas

Tai turi žinoti kiekvienas, nes kad ir kiek dažnai besportuotumėte, tinkamai nesimaitindami gero rezultato nepasieksite. Yra sakoma, kad gerus rezultatus sporte sudaro 50% sportas ir 50% mityba. Taigi, pasistenkite pasirūpinti abiem punktais. Pradžiai, šiek tiek informacijos:

Patarimai metantiems svorį

Daugelis žmonių, kurie nori numesti svorio, kaip pagrindinį ginklą renkasi badavimą. Bet tai yra vien didžiausių klaidų. Jeigu profesionalus treneris sudarytų jums mitybos planą svorio metimui, tada galimas dalykas, kad jūs jautumėtės dar sotesni, kadangi svarbiausia yra ne kiek, o kokio maisto suvalgote.

Taigi, keletas dalykų, kuriuos būtina žinoti metant svorį:

  • Niekada nepraleiskite pusryčių – tai pats svarbiausias patiekalas, iš kurio pasisemiate energijos visai dienai.
  • Valgykite reguliariai – pasistenkite atsikratyti įpročio pastoviai mėgautis užkandžiais ir valgyti tada, kai ateina laikas. Galų gale, geriau per dieną valgyti 4-6 kartus po truputį nei 2-3 kartus ir didelėmis porcijomis.
  • Gerkite daug vandens – apie 60% žmogaus kūno sudaro vanduo. Tai pasako labai daug apie didelį vandens poreikį.
  • Planuokite mitybą – tai labai veiksminga kai norite numesti svorio. Galite sekmadienį paaukoti valandėlę mitybos planavimui – nuspręsti, kuriomis dienomis, kuriuos patiekalus valgysite ir t.t.

Patarimai auginantiems raumenų masę

Internete pastoviai kyla diskusijos apie tai, ar sunkiau numesti svorio ar priaugti raumenų masės. Tačiau ne vienas sportininkas yra išbandęs abudu dalykus ir pripažino, jog raumenų masės auginimas yra sunkesnis procesas. Taigi, būtina atsižvelgti į tokius faktorius, kaip:

  • Baltymai – kūnas naudoja baltymus įvairiausiems procesams, net hormonų kūrimui. Tačiau baltymai yra labai svarbūs ir jūsų raumenims, todėl svarbu pasirūpinti tinkamais šaltiniais šiai medžiagai gauti.
  • Valgykite daugiau – ir dažniau. Valgykite kas 2-3 valandas. Auginant liesą raumenų masę labai svarbu maitintis ne tik dažnai ir daug, bet ir teisingai – kiaušiniai, riešutai, žuvis, tunas, vištienos krūtinėlė.
  • Būtinai valgykite prieš ir po treniruotės – tai neturi būti riebus sumuštinis ar traškučiai. Prieš treniruotę suvalgykite ryžių arba makaronų – kūną reikia aprūpinti ilgalaikiais angliavandeniais. Na o po sporto jums reikės kažko greito – tam geriausiai tinka proteino kokteilis. Na o jeigu koktelių nepropaguojate, tada suvalgykite saują riešutų arba bananą.
  • Gerkite pieną prieš miegą – visos kalorijos, kurias surinkote per dieną, bus pasisavinamos daug lengviau, jeigu prieš miegą išgersite pieno.

Foto: pexels.com

Geriausiems rezultatams – kokybiškos sporto prekės internetu

Pasaulyje yra daugiau nei 8000 skirtingų sporto šakų, todėl visi žmonės turi skirtingas pažiūras į skirtingas sporto šakas. Tačiau kad ir kokiu sportu beužsiiminėtumėte, visada bus reikalingas tam tikras pasiruošimas. Štai keletas populiariausių sporto rūšių bei reikmenys jomis užsiimant:

Sportas laisvalaikio leidimui

Net patys nepagalvojame, kaip dažnai užsiimame įvairiomis sporto šakomis laisvalaikiu:

  • Važinėjimas dviračiu
  • Važinėjimas riedučiais
  • Bėgiojame

Mėgstate važinėtis dviračiu – jums reikalingas dviratis. Mėgstate bėgioti – jums reikalinga tinkama avalynė. Galbūt jūsų tikslas ir nėra siekti aukščiausių rezultatų, bet ir ramiai kasdieniam pasivažinėjimui arba pabėgiojimui svarbu tinkamai apsirūpinti.

Fitnesas

Fitnesas gali būti tiek turimos formos palaikymas, tiek svorio metimas, tiek raumenų masės auginimas.

Pradėkime nuo to, kad jeigu nesiruošiate fitnesu užsiimti ilgai ir reguliariai, tada galite ir neinvestuoti pinigų į brangius treniruoklius. Yra daugybė pratimų, kuriuos galite atlikti su minimalia įranga ir savo svoriu – atsispaudimai, prisitraukimai, atsilenkimai, bėgimas ir t.t. Svarbiausia yra visus tuos pratimus atlikinėti tinkamai.

Na o jeigu esate pasiryžę žengti tvirtą žingsnį sporte, tada taip, reikėtų pasvarstyti apie svarmenis arba treniruoklį.

Sportiniai žaidimai

Kalbame apie krepšinį, futbolą, tenisą ir kitas populiarias sporto šakas. Pavyzdžiui, tiek krepšinyje, tiek futbole pati svarbiausia atributika yra speciali avalynė ir kokybiškas kamuolys.

Turbūt esate ne kartą girdėję apie kojų traumas iš žmonių, kurie mėgsta žaisti krepšinį. Tiesa ta, kad dažniausia traumos priežastis būna netinkama avalynė, o ne netinkami judesiai. Pavyzdžiui, krepšinio avalynė visada yra su aukštais uoliukais, kad būtų apsaugotos kulkšnys tiek nuo smūgių, tiek nuo netinkamų judesių.

Kur galima įsigyti sporto įrangą?

Rekomenduojame apsilankyti mūsų internetinėje parduotuvėje 1a.lt – apsilankymas gi nieko nekainuoja! Viską, apie ką kalbėjome šiame straipsnyje, galite rasti vienoje vietoje – garantuojame gerą kainą ir aukštą kokybę.

Taigi, netingėkime ir pajudėkime, o visos sporto prekės internetu gali būt randamos adresu 1a.lt!

 

  • Siųsti draugui
  • Komentuoti

Siųsti draugui

Jūsų vardas (būtinas)

Jūsų el. paštas (būtinas)

Draugo vardas (būtinas)

Draugo el. paštas (būtinas)

Jūsų žinutė draugui

Saugos kodas:
captcha

Įveskite saugos kodą:

Komentuoti

Connect with Facebook

Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

REKLAMA

Parodos

Rugsėjo mėn.
Pirmadienį – penktadienį nuo 10 val. iki 17 val.  Kuršėnų kultūros centro kalendorių ekspozicija (Ventos g. 11A, Kuršėnai) Kalendorių ekspozicija „Senieji kalendoriai“. Ekspoziciją galite aplankyti kasdien (išskyrus savaitgalius) ir visų kultūros centre vyksiančių renginių metu. Dėl ekspozicijos lankymo grupėms su nemokamu gidu prašome iš anksto susitarti telefonu (8-41) 50 80 52 arba el. paštu kursenukultura@gmail.com

Rugsėjo mėn.
Filialo darbo valandomis. Kairių filiale Kairių neįgaliųjų bendruomenės draugijos kūrybinių darbų paroda.

Rugsėjo 5 d. – rugsėjo 25 d.
14 val. Etninės kultūros ir tradicinių amatų centre ( Ventos g. 7A, Kuršėnai ) VšĮ „Dienos centro sutrikusio intelekto asmenims“ darbų parodos atidarymas.
Pirmadieniais – Penktadieniais nuo 8 val. – 18 val. Etninės kultūros ir tradicinių amatų centre ( Ventos g. 7A, Kuršėnai ) „Dienos centro sutrikusio intelekto asmenims“ darbų paroda.
Šeštadieniais nuo 10 val. – 15 val. Etninės kultūros ir tradicinių amatų centre ( Ventos g. 7A, Kuršėnai ) „Dienos centro sutrikusio intelekto asmenims“ darbų paroda.

EDUKACINĖ VEIKLA

Rugsėjo mėnesį
8 val. – 18 val. Pirmadieniais-penktadieniais Etninės kultūros ir tradicinių amatų centre, (Ventos g. 7A, Kuršėnai) keramikos (lipdymo, žiedimo, dekoravimo), sausos vilnos vėlimo, kiaušinių marginimo vašku, juostų pynimo, kalėdinių žaislų varstymo iš šiaudų edukaciniai užsiėmimai. Priimamos grupės: 1,5 val. vaikui 2,00 Eur, 1,5 val. suaugusiam 4,00 Eur. Užsiėmimų datą ir laiką derinti tel. ( 8-41) 58 34 22.

Kiekvieną pirmadienį ir trečiadienį
19 val. Kuršėnų kultūros centro choreografijos  salė (Ventos g. 11A, Kuršėnai) aerobikos užsiėmimai „Kangoo Jumps“. Abonemento kaina 35 Eur. Pirmas užsiėmimas nemokamai. Patalpas nuomoja instruktorė Kristina tel. 86 82 52244.

Užfiksavote įvykį? Buvote renginyje? Turite gražių nuotraukų su Kuršėnais? Rašykite mums el. paštu: kursenai@kursenai.lt ir mes tai paskelbsime!

Kopijuoti, platinti galima tik gavus raštišką ar žodinį Kūrybinės raiškos centro sutikimą.

Visos teisės saugomos. © 2012
Kūrybinės raiškos centras

Tapkite Kursenai.lt žurnalistu!

Turite naujienų?

Susisiekite su mumis!

Reklamuokitės mūsų portale

Ką aplankyti Kuršėnuose?

Ką veikti Kuršėnuose?

Ieškote naudingos informacijos?

Susipažinkite su komentavimo taisyklėmis

Valdytojas:

 

 

Portalas:

Mus galite rasti: